idagoesoslo

snart är det helg igen

2011-01-19 @ 22:06:32

Så var det redan onsdag kväll. denne vecka har det gått skitfort.

Fick besked om att jag inte kan göra min operation tyvärr då jag först och fram väger för mycket vilket gör att jag måste ha mera narkos och vilket tar mig för lång tid att vakna upp samma dag och att det nog kommer bli blödningar för mig vilket gör att jag måste ligga på sjukhus några dagar efter ingreppet vilket har med mitt låga blodtryck att göra oxå. Men det var blivit sendt en remiss till Rikshospitalet där jag kan göra det men de viste inte riktigt hur lång väntetid det
är men vi får vänta och se.

Tyvärr var ju den lägenhet som jag visade bilder på i det tidigare inläget redan uthyrd så nu är det nya tag men vi håller ångan uppe och jakten går vidare. Imorgon blir det ny visning på lägenhet som skall bli spännande.

Det var allt för ikväll för nu blir det lite mys i sängen och sen sömn...


Permalink vardagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback