idagoesoslo

Så var helgen slut...igen då

2010-12-05 @ 23:54:12

Japp nu er kl 23.42 så helgen är snart officiellt slut ytterligare en gång då. Tiden går så fort så snart vaknar man upp och det är fredag igen så det skall vi nog klara av eller vad säger ni?

Denne helg blev mindre spännande men avslappnande i alla fall. Fredagen kom man hem trött som fan och efter 3 dagar var äntligen vattnet på badrummet tillbaka. Frysna rör men en rörmockare hade fixat det så nu kan man duscha, gå på toa och tvätta kläder igen.

Lördagen blev en hemma dag på soffan med lite städning men mest bara vara och slappa som man behöver ibland. Idag blev det en sväng på stan och fixa allt till julbordet på fredag med jobbet. Fixade skor för 99 kr, rea gillas. En bolero och lite smyken och fix som skall ordnas tills dess. Blir svart klänning, svart bolero, svarta strumpbyxor och svarta skor med silver och pärlsmykken. Jag tyckte det blev bra i alla fall, kände mig fin när jag prova allt idag.

Har tagit lite inspiration från denne bild till outfitten


Nej nu blir det lit sömn här innan en ny arbetsvecka. Jag lovar att skriva mer i vecka och visa lite bilder från hösten och så.

Permalink festa Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Kan tänka mig att kläderna blev bra, ha så kul på fredag! kram

2010-12-08 @ 19:47:58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback