idagoesoslo

December är redan här...

2010-12-04 @ 14:11:45

Shit vad fort tiden går det är redan 4 december idag dvs om 20 dagar är det julafton. December är en sådan månad som man älskar men hatar för allt så göra och fixas och hinnas med och sen så hinner man inte allt ändå i slutändan. Därför brukar jag inte stressa så mycket utan ta det som det kommer och njuta så mycket som möjligt. Vi får se hur bra det går i år.

Har inte bloggat något undet hösten men har inte haft så mycket att berätta men ska väl försöka kanske och komma igång igen lite nu igen. Känner väl att jag vill skriva av mig lite nu igen. Det blir allt för denna gång men kommer inlägg senare under dagen eller imorgon.

Ett iskallt och snötäckt Oslo just nu.

Permalink vardagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Nämen titta ett inlägg! hoppas du kommer igång igen med bloggandet :-) jag är ofta inne och kollar efter :-) kram

2010-12-04 @ 22:14:50


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback