idagoesoslo

Annandag-jul = släktmiddag

2010-12-26 @ 09:55:31

Idag blir det släktmiddag hos min moster. Ska bli trevligt för jag har inte träffat dem på jättelänge. I sommras när man var hemma blev det inte tid till det så jag skulle kanske tippa på påsken men minns inte helt.

Igår var en lung dag hemma. Vi slappade, åt resten, la pussel och mamma och jag skulle gå en promenad men det var så iskallt att vi gick en bit men vände och gick hem igen.

Btw jag fick Christian Kjellvanders skiva i julklapp av Linda. Den var signerad eftersom hon var på hans konsert här i Linkan i början av december. Fan jag började ju nästan gråta när jag såg att den var signerad. Hans musik går liksom rakt in i mitt hjärta och den betyder så mycket för mig.

Permalink vardagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback