idagoesoslo

I am back

2010-08-18 @ 20:01:40

Sådär nu var semester över och det vanliga livet har börjat igen då så jag tänkte väl börja blogga lite igen.
Vet inte hur ofta det kommer bli men ska prova och få till ett inlägg i veckan i alla fall. Får pröva med att ha en fast bloggdag, får väl ta onsdagar då eftersom detta är en onsdag. Om jag har lust och tid blir det väl mera ofta en så annars så satsar jag på att blogga en gång i veckan. Kanske onsdagar då vi får se.

Tänkte i all fall göra ett inlägg om sommaren och de 2 korta men underbara veckorna jag hade i Berlin och hemma i Svea. Sedan blir det nog lite om mina kommande planer för nästa år, Melbourne im coming home !!!!

Men det blir allt för idag men till sist blir det en litet dricktips. Satt och kollade runt till på mosserande rose viner och kom på att denna drack jag på nyår och lite sedan dess och den är så god. Kan rekommenderad varmt, finns på systemet för 89 kr, heter Blason de Bourgogne Crémant de Bourgogne Rosé Brut. Till min stora besvikelse finns den inte på vinmonopolet så blir väl och se efter något likande imorgon för helgens bravader.

Permalink tankar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

välkommen tillbaka :-)

2010-08-23 @ 22:21:10

Postat av: karin

kul att du har börjat skriva igen !

2010-08-30 @ 12:19:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback